1. Pucung
iku jenenge tembang, kalebu tembang ….
a.
Dolanan
b.
Gedhe
c.
Tengahan
d.
Macapat
2. Tegese
guru gatra yaiku …..
a.
Cacahing gatra ing saben sapada
b.
Cacahing
wanda ing saben gatra
c.
Tibaning
swara ing pungkasaning gatra
d.
Cacahing huruf ing saben sagatra
3. Tegese kas nyantosani. Guru
wilangane tembang iku ana …..
a.
12
b.
6
c.
8
d.
7
4. Guru
gatra, guru wilangan lan guru lagune tembang pucung yaiku ….
a.
12u, 6a, 8i, 12a
b.
12i,
6a, 8i, 8a
c.
12u,
8i, 8u, 8i, 8o
d.
8u,
8i, 8a, 8i
5. Watake
tembang pucung yaiku …..
a.
Susah
b.
Sakpenake dewe
c.
Seneng
d.
Galak
6. Tegese
novel yaiku ….
a.
cerita kang isine nyeritakake lelakone sawijining wong kang
nengenake owahe watak,panguripan utawa kahanan
b.
cerita
kang isine dilarasak karo kahanan, pangripane wong ing saben dinane ing tengahe
bebrayan
c.
cerita
kang isine nyritakake lelakone sawijining wong ing sawijining wektu
d.
riwayate
sawenehing wong
7. Unsur
novel iki dipérang dadi ….
a. Siji
b.
Loro
c. Telu
d. Papat
8. Salah
siji unsur novel yaiku intrinsik, apa tegese ….
a.
unsur sing njaba novel
b.
ide utawa gagasan
ndasari novel dhasar
c.
unsur sing langsung
netepake novel lan ana ing novel
d.
latar panggonan, suasana
lan wektu crita ing novel
9. Ing
ngisor iki unsur-unsur intrinsik novel, kajaba …
a.
Tema
b.
Latar/setting
c.
Pengalaman novelis
d.
Amanat
10. Sudut
pandang iku salah siji unsure intrinsik novel, sebutna macem maceme sudut
pandang ….
a.
Sudut pandang wong pertama lan wong
kaenem
b.
Sudut pandang wong pertama lan wong
kapapat
c.
Sudut pandang wong pertama lan wong
kaloro
d.
Sudut pandang wong pertama
lan wong katelu
11. Nuwun,
Dhumateng
panjenenganipun Bapak Kepala SMK Negeri 7 Semarang ingkang kula urmati. Bapak
ibu guru miwah staf karyawan-karyawati SMK Negeri 7 Semarang ingkang kula
urmati. Boten katalumpen kadang-kadang kula siswa-siswi SMK Negeri 7 Semarang ingkang
winantu ing karaharjan.Minangka murwakani atur kula, mangga sami ngaturaken
puji dalasan syukur dhumateng ngarsanipun Allah SWT, awit saking rahmat lan
hidayahipun kula lan panjenengan kaparingan wekdal ngrawuhi pengetan dinten
Kartini, kanthi kawilujengan, kasarasan, miwah kabahagyan.
Pratelan
ing nginggil peranganipun tanggap wacana ingkang dipunwastani …
a.
Pambagya
harja
b.
Salam
pambuka
c.
Surasa
basa
d.
Purwaka basa
12. Ing ngisor iki tujuan tujuan
sesorah, kajaba ….
a.
Kanggo menehi pengertian marang wong
liya
b.
Kanggo menehi kesenengan kesenengan marang
wong sing ngrungokake utawa kanggo maringi panglipur marang wong sing
ngrungokake
c.
Kanggo manas manasi atine wong liya
d.
Kanggo ngajak wong sing ngrungokake
supaya gelem tumindak kaya sing dikarepake sing maringi sesorah
13. Metode
sesorah keperang dadi papat, yaiku Metode naskah, apalan, impromptu,
ekstemporan. Tegese metode ekstemporan yaiku …
a.
Pamicara sakdurunge
pidhato gawe catetan sing isine balungane karangan. Saka balungane karangan mau
kanthi langsung dijlentrehake ana ing sakngarepe pamiarsa.
b.
Metode kanthi spontan utawa langsung
pamicara jlentrehake gagasan-gagasan ana ing ngarepe pamiarsa.
c.
Naskah sing wis dicawisake sak
apik-apike banjur diapalake. Kekurangane metode iki yaiku amarga konsentrasine
marang apalan, pocapane monoton ora ana irama, pidhatone kaya wong maca teks.
d.
Bisa ngindari kekurangan lan
kesalahan amarga metode iki wis nyawisake teks saksurunge kanthi bener lan
becik. Ananging kekurangan metode iki yaiku pamicara ora bisa mbangun
komunikasi antarane pamicara karo pamiarsane.
14. Supaya anggone sesorah bisa kaleksanan
kanthi becik, mula sing sesorah kudu nggatekake yaiku ...
a.
Basa, Busana, Swara, lan Solah bawa
b.
Basa,
Rambut, Swara, lan Solah bawa
c.
Basa,
Busana, Pamiarsa, lan Solah bawa
d.
Panggonane,
Busana, Swara, lan Solah bawa
15. Salah siji sing kudu digatekake
supaya sesorah bisa becik yaiku Swara, tegese yaiku …..
a.
Swarane kudu
keseron ben kabeh pamiarsa kerungu
b.
Swarane kudu
alon ben pamiarsa sing sare ora keganggu
c.
Swarane
sing kepenak dirungoake, aja keseron utawa alon banget
d.
Swarane kudu kepenak
koyok nyinden
16. Basa ngoko lan krama diarani …
a.
Ngajeni
b.
Unggah-ungguh basa
c.
Tata
krama
d.
Basa
ngawur
17. Basa krama inggil diucapake
marang ….
a.
Marang
sapadha-padha
b.
Wong
tuwa marang wong enom sing isih ngurmati
c.
Bocah marang wong tuwa
d.
Wong
tuwa marang bocah
18. Bu Dian tindak kantor nitih bis,
salinen nganggo basa ngoko …
a.
Bu dian lunga kantor numpak bis
b.
Bu
dian lunga kantor
c.
Bu
dian numpak bis
d.
Bu
dian lunga kantor ditumpaki bis
19. Wong tua ngomong karo bocah enom
nganggo basa …
a.
Krama
inggil
b.
Krama
lugu
c.
Ngoko lugu
d.
Madya
20. Ing ngisor iki klebu basa krama,
kajaba …..
a.
Ibu
mundhut gendhis ing wande
b.
Pakdhe
mundhut sinjang wonten peken
c.
Pak
Guru tindak sekolah ngasto tas ageng
d.
Fani tuku dolanan inng pasar malem
"ANAK MUDA GENERASI BANGSA"
terimakasih membantu sekali.
BalasHapusMakasihh
BalasHapus